Strani

To pa je zima =)

V prejšnji objavi jamrala, kako ni snega in evo ga :) Prav lepo je videt bele poljane, zasnežena drevesa in v zraku plesoče snežinke... čeprav le za kratek čas...

Ker pa je že februar, ki s sabo nosi kar nekaj dogodkov, od pusta,  praznovanja dneva zaljubljencev do rojstnih dnevov, sem malo ustvarjala v tem duhu...

Nastala je ena čisto preprosta valentinova čestitka za mojega dragega



Praznujeta pa tudi dve meni ljubi osebi, ena 30, druga malo več :)
Tako je za našo metalko nastala ena bobnarska...



Za našo malo bolj zrelo članico pa ena malo bolj rožnata :)




To je za danes to, lep teden vsem skupaj :)

3 komentarji:

  1. Lušne miške, ki lovijo bonbone in tale metalska mi je tudi všeč :) Ta tretja je zelo lepo narejena.

    OdgovoriIzbriši
  2. Joj kako so vsi izdelki čudoviti! Ampak priv zmaga, tudi napis mi je zelo všeč - je reočno narejen?

    OdgovoriIzbriši
  3. Hvala za pohvale. Zelo vesela vaših komentarjev :) Napis pa je ročno narejen s črnim markerjem. Lp

    OdgovoriIzbriši

Hvala :)