Strani

Črtaste hiške :)

Verjetno vse dobro poznate občutek, ko neko stvar vidite in to enostavno morate imeti, ne? Tako je bilo pri meni s šablono Tim Holtza - hiške. Kar nekaj časa sem odlašala, češ, pa saj je ne rabim, potem pa pri vsakem izdelku, kjer je bila uporabljena, žalostno vzdihovala :) Pa sem rekla, zdaj pa zadosti in jo naročila. Končno je prispela pošiljka in tu je moj hiškast izdelek, namenjen vselitvi prijateljev v nov dom.




In ker sem bila nekako roza - vijola naperjena, je nastala še verižica, prav tako črtasta :)



in tako oba izdelka prijavljam na izziv v Craft-alnico, kjer želijo črte.

Lep preostanek tedna. Papa :)

10 komentarjev:

  1. Uau eno lepše od druge. Ja tele hiške so čudovite. Meni ji je ena "otočanka" poslala pa je še vedno nisem uporabila ... si mi pa dala idejo ;) Ogrlica pa je tudi zelo lepa .. vse te barve. Bravo! LP

    OdgovoriIzbriši
  2. Prav nekaj posebnega so te hiške!

    OdgovoriIzbriši
  3. Hiške so res ljubke in tvoja voščilnica prav tako. Lepo črtasto ti je uspela tudi ogrlica. Lp

    OdgovoriIzbriši
  4. Ja ja, zelo dobro poznam tale 'moram imeti' :) Lepo si uporabila hišice in tudi verižica je krasna.

    OdgovoriIzbriši
  5. Super je všeč mi je roza barva. zelo so mi všeč te hiške! Ogrlica je tudi super.

    Lep dan!

    OdgovoriIzbriši
  6. Najprej bravo za ogrlico, ki je več kot lepa. Hvala za idejo, da sem se sploh spomnila in prijavila tudi svojo - črtasto.
    Tudi tvoje hišice so super.

    OdgovoriIzbriši
  7. Luškane hišice, ogrlica pa je resnično čudovita!

    OdgovoriIzbriši
  8. Zelo lepa čestitka in nakit je tudi krasen... :))

    OdgovoriIzbriši
  9. Ohhhhhhhh, tele hiške, tele hiške moram pa tudi jaz enkrat nabavit. Tako so lepe in ti si jih prav fino uporabila.

    Lp; Lili

    OdgovoriIzbriši

Hvala :)