Strani

60 lepih želja za 60 let!


Eko karton s kombinacijo rdeče, malo embosiranja z zlato, da je bolj svečano in da je drugače kot ponavadi - okrogl(ast)o :)


Pa malo z leve

 in malo z desne...

Prejemnica je bila navdušena, jaz pa vesela, da sem končno sprobala šablone, ki so še zapakirane, že kar nekaj časa nabirale prah... 

Prijavljam na izziv v Craftalnico, kjer v 206. izzivu želijo eko-kraft osnovo.

Hvala za obisk in lep vikend!

10 komentarjev:

  1. Zelo lepo voščilnico si sestavila. Oblika mi je všeč.

    OdgovoriIzbriši
  2. Zelo lepa voščilnica, všeč mi je oblika in kako si jo okrasila.
    LP Vilinke

    OdgovoriIzbriši
  3. Lepa in res posebna oblika. pozlata da tvoji voščilnici svečano noto!

    OdgovoriIzbriši
  4. Zlat embosing in rdeča ji tako lepo pristojita in je prav posebna z nenavadno obliko. Zelo lepa voščilnica za okrogli jubilej. Hvala, da si se nam pridružila v CRAFTalnici.

    OdgovoriIzbriši
  5. Lepa barvna kombinacija in zelo lepa je.

    OdgovoriIzbriši
  6. Čudovita voščilnica, všeč mi je ker je malo drugačne oblike. Hvala ker se igraš z nami na CRAFTalnici. Bodi lepo, Tamara (mesečni sponzor)

    OdgovoriIzbriši
  7. Svetleča lepotička :-)) Zelo lepa je tvoja voščilnica in krasnih barv!
    Vesela sem, ker ustvarjaš z nami v izzivu CRAFT-alnice … Srečno!

    OdgovoriIzbriši
  8. Zelo lepa okrogla voščilnica in številka. Kombinacija eko-rdeča in zlata so zelo všečne.
    Hvala, da si se nam pridružila v Craft-alnici. Lp Lili

    OdgovoriIzbriši
  9. Joj, kako mi je všeč. Kraft z rdečo, pa krasen fold. Top! Malo z zamudo te pozdravljam kot gostujoča pri CRAFT-alnica.

    OdgovoriIzbriši

Hvala :)