Strani

Poln tovornjak lepih želja za 70 let

Naročilo za bivšega šoferja, ki praznuje 70 let, je bil pravi izziv. Najprej sem se zadeve lotila bolj ''računalniško'' in nastala je ta voščilnica...


...ker pa mi je delovala prveč ''umetno'', sem se lotila še ene, malo bolj preproste in bolj po mojem okusu :)


Me prav zanima, ketera bo romala v roke 
slavljenca :)

In ker v Craft-alnici poteka izziv na temo prevoznih sredstev, prijavljam obe.

Lep teden :)

4 komentarji:

  1. Luštni čestitki in krasna kamiona :-))

    OdgovoriIzbriši
  2. Zelo si se potrudila in izdelala kar dve lepi čestitki :). Lp

    OdgovoriIzbriši
  3. Res si se zelo potrudila. Obe sta lepi a pri meni druga za malenkost vodi :).

    OdgovoriIzbriši
  4. Veš kaj obe sta krasni. Meni je tudi prva super všeč, morda zato ker si vključila fotografijo.

    OdgovoriIzbriši

Hvala :)