Strani

Še ena za hopsanje :)

Letos sem kar pridna, kar se tiče prazničnih voščilnic in začuda sem se jih tudi lotila pravočasno,
tako so v nastajanju takšne in drugačne, bele, pisane, preproste in načičkane, take, ki se svetijo in take v čisto X barvah :)

Danes vam pokažem eno pisano čičkasto, ker se mi je tale pipir valjal sem in tja že kar nekaj časa in kot da sam po sebi še ni dovolj pisan, sem ga še dodatno načičkala z bleščicami, Fizzy Moon medvedkom, MD snežinko, trakcem in mašnico, tagcem in odstisom štampiljke iz spletne trgovine Mavelu (letos je ni več v ponudbi, upam pa, da velja :)






Kot sem že v naslovu omenila, jo prijavljam na blog hop Mavelu.com k Bojimoji, ki je pripravila krasne in zelo raznolike voščilnice - pokukajte :) 

Lep dan!

8 komentarjev:

  1. Oooo ♥♥♥ Krasna čestitka. Nič hudega, če je štampiljka že od prej, glavno je, da je Mavelu.

    OdgovoriIzbriši
  2. Vrhunsko si "načičkala" tole voščilnico. :-) Takšnih papirjev se tudi pri meni valja za en vagon, pa jim ne dam možnosti za pet minut slave. :-))

    OdgovoriIzbriši
  3. Zelo lepa voščilnica z luštnim motivom :) Všeč mi je kombinacija barv. Sicer se pa povsem strinjam s Sonjinim komentarjem pred mano, kar se papirjev tiče :)))

    OdgovoriIzbriši
  4. lepo si skombinirala in okrasila vse skupaj.

    OdgovoriIzbriši
  5. V prazničnih dneh ki prihajajo je celo dobrodošlo malce načičkano, seveda z mero okusa, kot na tvoji lepi voščilnici.

    OdgovoriIzbriši
  6. Super Nella
    zelo mi je všeč motiv

    Čudoviti pošastkoti!!!

    vabljena tudi k meni k sodelovanju v Marininemu blog hopu-pokukaj na moj blog kakšne štampiljke te tam čakajo
    lp Tamara

    OdgovoriIzbriši
  7. V veselem decembru je kar prav, da se sve sveti:). Krasna je. Lp

    OdgovoriIzbriši
  8. Ma čudovito - načičkana je :)! tuda pri meni je letos v igri tale štampiljka in škoda da je ni več v prodaji.

    OdgovoriIzbriši

Hvala :)