Strani

Še ena zvezdica

Danes vam pokažem letošnjo prvo narejeno praznično voščilnico, na kateri sem štartala s snežinkami, deko papirji, zvezdicami in napisom iz Ustvarjalnega dotika....pa tudi kovinski dodatki ne manjkajo, saj sem čisto nora na njih :)




Upam, da vam je všeč, hvala za obisk in lep vikend!
 


9 komentarjev:

  1. Čeprav je prva,je čudovito narejena.Všeč mi je postavitev in izbor barv.
    LP,Urška

    OdgovoriIzbriši
  2. Zelo je lepa. Kovinski dodatek, snežinka, voščilnico lepo popestri in je pravi magnet za oči. :-))

    OdgovoriIzbriši
  3. Luštna je. Všeč mi je kombinacija barv in kovinski dodatek je res pika na i.

    OdgovoriIzbriši
  4. Krasna je. Všeč mi je postavitev, kovinski dodatek pa jo lepo poživi.

    OdgovoriIzbriši
  5. Tako je lepa, da lahko narediš kar celo serijo :). Lp

    OdgovoriIzbriši
  6. Všečna, zelo všečna. Čudovito si dopolnila papirje z okrasnimi šivi :)

    OdgovoriIzbriši
  7. Lepo si jo sestavila :-))
    Všeč mi je!

    OdgovoriIzbriši
  8. Zelo lepa praznična voščilnica. Tisti obesek s snežinko je prava pika na i. :) Lp

    OdgovoriIzbriši

Hvala :)