Strani

Moj domek / My sweet home

Na CRAF-alnici je Simona izbrala super temo - moj domek :)
No, tako ga v moji, upam, da bližnji prihodnosti vidim jaz: minimalno dva psa in s sončkom obsijano hišico, polno ljubezni :)


That's the way I see it in my, hopfully, nearest future: min two Dogs and a small house filled with sunshine and love :)

Prijavljam jo na nasledje izzive / Applying for next challenges:
Craft-alnica - Moj domek
Paper Playtime - Weather
Craft your passion Challenges - 2 by 2
Papertake Weekly - Truly Dimensional
Crafty Creations Challenges - Paper Piecing
Crafty Catz Weekly Challenge - Embossing

Naj bo tudi vaš dom vedno s soncem obsijan, pa lep dan...
Let your home be always sunny and have a beautiful day...

12 komentarjev:

  1. Fab card, love all the embossing, thankyou for sharing it with us at CraftyCatz this week.xx

    OdgovoriIzbriši
  2. Lepa je. Hiška je tako ljubka in še dva čuvaja ima ;)). Lp

    OdgovoriIzbriši
  3. Fabby card love those embossed squares thank you for joining us at Craft your passion
    Tamara x

    OdgovoriIzbriši
  4. Such a happy, lovely card!! Thanks for joining us at Crafty Creations!
    smiles,Deena

    OdgovoriIzbriši
  5. Hi Nella
    A fabulous card,thankyou for joining us at CraftyCatz,
    hugs Dianne xx

    OdgovoriIzbriši
  6. Super hiška in čuvaja sta že všteta :)).

    OdgovoriIzbriši
  7. Hvala za tvoj komentar na mojem blogu. Me je pripeljal na obisk tudi k tebi :) Všeč mi je ta pisana in sanj polna hiška.

    OdgovoriIzbriši
  8. Kako zanimiva in pisana čestitka! Hvala, ker sodeluješ na 27. izzivu CRAFT-alnice ! :)

    Lepo se imej,
    ––––•(-•( Manuela )•-)•––––

    OdgovoriIzbriši
  9. Pretty card.
    Thank for playing with us at Craft Your Passion and hope to see you again next week.

    Shatam (CYP, DT)

    OdgovoriIzbriši
  10. ♥ ♥ ♥ lepa čestitka :) tudi jaz sanjam o takšni hišici, le da bi enega psa zamenjala z mačkonom :)

    OdgovoriIzbriši
  11. Beautiful dimension and such gorgeous details. Thankyou so much for joining us on PTW this week
    -x-

    OdgovoriIzbriši
  12. Thanks for playing along in the paper piecing challenge at Crafty creations - great project! Cheers Claire x

    OdgovoriIzbriši

Hvala :)