Strani

Pastelno :)

Pomlad se prebuja s polno paro, mene pa daje utrujenost... ideje se porajajo za trenutek ali dva in že izginejo... Na srečo me je pri buljenju v prazno voščilnico zmotil moj najdražji in me nekaj časa gledal, kako sem se spravljala k izrezovanju cvetličnega lončka, v katerega bi zbasala tega malega ritkastega zajčka :) in predlagal : zakaj pa nebi kar direkt skočil v voščilnico?!
Ja, zakaj pa ne! :) In nastalo je nekaj čisto nežnega, preprostega, pastelnega...

Something gently, simple and pastel...


Včasih je dobro imeti pogled iz čisto drugačnega zornega kota, se mu prepustiti in pustiti prste, da naredijo svoje :) Res pa je, če bi jo ustvarjal on, bi bila ''zmontirana'' z Makito :)

Kakorkoli, s skupnimi močmi nama je uspelo in meni osebno je ena najlepših, kar jih je uspelo prilesti izpod mojih novopečenih čestitkarskih rok.

Prijavljam jo na sledeče izzive / Applying for next challenges:
CRAFT- alnica - Pastelne barve
Crafty creations challenges - Bunnies
Delightful sketches - Flowers
Fussy and Fancy Challenge - Use a Feather or Zipper on your Project
Paper Cutz Challenge - Easter
A Spoon Full of Sugar - Easter
Colour Create Challenge - Pastels

Vsem želim čudovito nedeljo in obilo kreativnosti :)
Have a wonderful Sunday and lots of Creativity :)

10 komentarjev:

  1. So cute! Lovely to see your bunny-card at Crafty Creations Challenge! Thanks for joining us and good luck!

    Greetings, Saskia
    (guest designer)

    OdgovoriIzbriši
  2. Aw thanks for joining us at colour create with this lovely soft coloured card, hugs Liz xx

    OdgovoriIzbriši
  3. Fora ideja. Jako kreativno :)

    OdgovoriIzbriši
  4. :)) skok na glavo. Zelo domiselno in lepo. Lp

    OdgovoriIzbriši
  5. Adorable card! Thanks for joining us at Delightful Challenges.

    OdgovoriIzbriši
  6. Čudovito pa še potrjuje stari rek da je v slogi moč, tokrat lep izdelek.

    OdgovoriIzbriši
  7. Ko bom velika, bom delala tako kot ti, prisežem.

    OdgovoriIzbriši
  8. Všeč mi je ta nagajiva igrivost!

    OdgovoriIzbriši
  9. Čudovit pastelen izdelek, nežen, topel, super!

    OdgovoriIzbriši
  10. :)) skok v čestitko :))) super ideja ♥ ♥ ♥

    OdgovoriIzbriši

Hvala :)